Ігрова ситуація, покладена в основу програми, передбачає перетворення табору в казкову Академію, побудовану за моделлю школи юних чарівників "Хогвартс", в якій навчаються герої повісті Дж. Роулінг Гаррі Поттер і його друзі
Кожен загін - це окремий факультет, який бореться за те, щоб отримати Кубок Школи. Вожаті - професора. Лідери загонів - старости. Кожен факультет має свій прапор, талісман, свій колір і свого привида. Протягом зміни факультети змагаються за Кубок Школи, набираючи і втрачаючи бали. Кожен факультет має свою команду з квідичу, які змагаються за кубок табору по цьому чарівному виду спорту.
Для того щоб стати володарями Кубка Школи, дітки повинні протягом всієї зміни активно брати участь в житті табору і загону. Між загонами-факультетами протягом зміни проводиться змагання. За досягнення і промахи кожного студента - як академічні, так і дисциплінарні - можуть бути нараховані або зняті бали з його факультету.
Стати учнем найвідомішою в усьому світі Школи чарівників - мрія кожної дитини, та й не тільки дитини. Діссендіо (Dissendio)! - таємний прохід для тебе вже відкрито ...
Запоріжжя,
пр. Соборний, 83/85
ТРЦ «АВРОРА»,
4-й поверх